خبر فوری

خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، مهندس رضا پوربابایی در دیدار با اهالی رسانه شهرستان ابوموسی اظهار داشت: هفته دولت فرصت مغتنمی است که خدمات دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی به سمع و نظر مردم برسد و این امر میسر نمی شود مگر با همت و همراهی خبرنگاران و اهالی محترم رسانه؛ شما خبرنگاران کار سختی دارید، از یک سو مردم از شما انتظار دارید مشکلاتشان را انعکاس بدهید و از سوی دیگر با انتظارات مسئولین و سیاستمداران مواجه هستید.

فرماندار ابوموسی اضافه کرد: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و مشکلات مردم را به مسئولین و خدمات مسئولین را به مردم انعکاس می دهند.

این مقام مسئول با بیان اینکه جایگاه خبرنگاری جایگاه حساس و پراسترسی است ، افزود: خبرنگار با نگاه دقیق و موشکافانه و با نگاهی نو مشکلات را تبیین و تشریح می کند و مسئولین را به چاره اندیشی و رفع مشکل وادار می سازد.

پوربابایی اضافه کرد: کار خبرنگاری مادامی که برای خدمت به مردم و گرهگشایی از مردم باشد کار ارزشمندی است اما آنگاه که از روی غرض ورزی و امیال شخصی باشد ارزش خود را از دست می دهد.

لازم به ذکر است در پایان این نشست که با حضور حجت الاسلام حسنی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، حمزه بی نیاز معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و مهندس سطوتی بخشدار مرکزی ابوموسی انجام شد ، با اهدای لوح و هدیه از خبرنگاران شهرستان تقدیر شد.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید