خبر فوری
هرمزبان - فرماندار ابوموسی در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: توفیق خدمت به خلق خدا یک نعمت الهی و فرصت ارزنده است.

فرصت خدمت به مردم را مغتنم بشماریم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، جلسه شورای اداری شهرستان ابوموسی در روز پنجشنبه ۶ شهریور به مناسبت هفته دولت و به منظور تقدیر از کارمندان نمونه ادارات شهرستان، با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

رضا پوربابایی فرماندار ابوموسی، توفیق خدمت به خلق خدا را یک نعمت الهی و فرصت ارزنده دانست و افزود: باید فرصت خدمت به مردم را مغتنم بشماریم و در حد توان به گرهگشایی از کار مردم بپردازیم.

این مقام مسئول از همراهی خوب مردم با سیاستهای ابلاغی دولت در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی تقدیر و تشکر کرد و افزود: به ایام بازگشایی مدارس نزدیک می شویم و تدابیری اندیشیده شده تا یاری گر آموزش و پرورش برای برگزاری کلاسهای درس در محیط شاد و سالم باشیم.

وی اضافه کرد: در این خصوص مواردی در شورای آموزش و پرورش شهرستان مصوب شده و به ادارات ابلاغ خواهد شد.

پوربابایی گفت: در مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم بدلیل نرم جمعیتی کلاس ها و امکان فاصله گذاری فیزیکی مناسب، نگرانی خاصی وجود ندارد اما در مقطع دبستان لازم است دقت نظر بیشتری صورت پذیرد.

وی از مسئولان ادارات و نهادهای نظامی و انتظامی خواست به پرسنل خود اجازه دهند نسبت به تردد فرزندانشان در آغاز و پایان مدارس اقدام کنند تا اطمینان بیشتری از رعایت پروتکل های بهداشتی در مسیر مدرسه حاصل شود.

لازم به ذکر است در انتهای این جلسه از کارمندان نمونه ادارات شهرستان تقدیر شد.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید