خبر فوری

کرم پور: کیفیت بخشی فعالیت های آموزشی و پرورشی

هرمزبان: مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان بر کیفیت بخشی به برنامه‌های آموزشی و فرهنگی از سوی معلمان پرورشی در مدارس استان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،علی کرم‌پور در مراسم بازگشایی سال جدید تحصیلی 95-94 در مدرسه دخترانه الیاس، ارتباط و تعامل دوسویه بین دانش آموزان و معلمان به ویژه معلمان پرورشی را به‌عنوان عنصر اصلی و محوری در تعلیم و تربیت دانست.

وی در ادامه بیان داشت: با آغاز بازگشایی مدارس، 340 هزار دانش آموز هرمزگان در دوره‌های مختلف تحصیلی سال آموزشی جدید را جشن گرفتند.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، این تعداد شامل 325 هزار دانش آموز دوره ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم و پیش دانشگاهی و 16 هزار نفر پیش دبستانی است.

کرم‌پور افزود: 26 هزار معلم در سه هزار و 500 مدرسه در قالب 15 هزار کلاس درس کار تعلیم و تربیت دانش آموزان را در سال تحصیلی جدید برعهده دارند.

به گزارش تسنیم، زنگ آغاز سال جدید تحصیلی 95-94 در مدرسه دخترانه شهید الیاس امروز با حضور استاندار هرمزگان، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش زده شد.

شهید الیاس جزو شهدای مکه از استان هرمزگان است که در نهم مرداد 1366 (سالروز خونین مکه) به شهادت رسید.

انتهای پیام/
منبع: خبرگزاری تسنیم
(لینک)
کد خبر: 394748

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید