خبر فوری
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از پلمپ ۱۳۱ سوئیت و اقامتگاه غیرمجاز در این استان خبر داد.

بالغ بر یکصد سوئیت و اقامتگاه غیرمجاز پلمب شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، صالحی از شناسایی و پلمب ۱۳۱ باب سوئیت و اقامتگاه غیر مجاز در شهرهای بندر عباس و قشم خبر داد.

وی اظهار داشت: با توجه به انتشار سریع و گسترش ویروس کرونا در کشور و به منظور جلوگیری از شیوع آن در سطح استان طرح تشدید مقابله با اجاره منازل مبله و اقامتگاه‌های غیر مجاز با جدیت در دستور کار قرارگرفته و در این راستا علی رقم ابلاغ عدم پذیرش میهمان به کلیه مراکز اقامتی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا متأسفانه تعدادی افراد سودجو با تبلیغ وسیع در سطح فضای مجازی و حقیقی اقدام به اجاره خانه‌های مبله به مسافران نمودند که به دستور قضائی با اجرای طرح نظارتی و ارتقا امنیت اجتماعی، ۵۱ باب سوئیت و اقامتگاه اجاره‌ای غیر مجاز در شهرستان بندر عباس و ۸۰ واحد متخلف در شهرستان قشم شناسایی و پلمب شده است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی صحیح و مدیریت افکار عمومی و رسانه‌ای در شرایط کنونی از صدور دستور قضائی به منظور شناسایی، مستندسازی و احضار عوامل سازنده و منتشرکنندگان اخبار کذب در خصوص ویروس کرونا و دستگیری تعدادی از افراد سودجو و هنجارشکن و تشکیل پرونده قضائی برای آنها در این رابطه خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با بیان اینکه اقدام افراد دستگیر شده از مصادیق بارز تشویش اذهان عمومی است، گفت: پس از شناسایی هویت متهمان توسط کارشناسان پلیس فتا، این افراد به منظور رسیدگی به اتهاماتشان به مرجع قضائی معرفی شدند. انتشار چنین شایعاتی در فضای مجازی برابر قانون، جرم و مرتکبین قابل مجازات هستند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد: به منظور تکریم ارباب رجوع، صیانت از بهداشت عمومی و مقابله با شیوع ویروس کرونا؛ عملیات ضدعفونی و استریل کردن اماکن و ساختمان‌های دادگستری در ۱۸ حوزه قضائی استان هرمزگان انجام شد و بدین منظور گروهی ۳۰ نفره از امدادگران سلامت با استفاده از ماشین آلات و پمپ‌های سیار، مراکز مراجعه مردم در ساختمان‌های دادگستری، دادسرای عمومی و انقلاب، محاکم، دفاتر، بایگانی، زندان‌ها، اردوگاه‌ها و بازداشتگاه‌های حوزه‌های قضائی استان هرمزگان را استریل و ضدعفونی کردند.

 

منبع: خبرگزاری مهر

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید