پیام تبریک مدیرعامل منطقه آزاد قشم به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، حمید رضا مومنی در این پیام روز پاسدار را یادآور دلاورمردی های سید مظلومان جهان خواند و نوشت: همانطور که امام حسین(ع) با تمام وجودش در مقابل ظلم و جور زمانه اش ایستاد و به تاریخ درس مقاومت داد، امروز نیز پاسداران انقلاب اسلامی به پیروی ازسیره آن حضرت در مقابل زور جباران زمان ایستاده اند.
متن کامل این پیام به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

حلول ماه شعبان و فرخنده اعیاد ولادت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) و بخصوص عید سعید سوم شعبان المعظم، سالروز ولادت پر خیر و برکت سرور آزادگان حضرت امام حسین(ع) که به نام پیروان راستین آن امام همام، یعنی پاسداران جان برکف انقلاب اسلامی روز پاسدار نامگذاری شده است، بر ملت ایران و تمامی پاسداران عزیز و خانواده های محترم آنها مبارک باد.
روز پاسدار یادآور رشادت، ایثار و فداکاری دلاور مردانی است که با تأسی از مکتب عاشورایی سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) سرافرازانه در مسیر عزت و تداوم مسیر انقلاب اسلامی گام برمی ‌دارند.
راد مردی های پاسداران انقلاب اسلامی که در دفاع از کیان و کشور خود فداکاری کردند و با روحیه شهادت طلبی، انسجام درونی و خلاقیت نظامی در صحنه های مختلف به نبرد پرداختند هرگز از یاد  و خاطره ملت ایران فراموش نخواهد شد.
پاسداران، این فرزندان راستین ملت ایران با الهام از سالار شهیدان، حضرت امام حسین(ع) با بذل خون و جان خویش و جانبازی ها و ایثارگری های خود نگذاشتند دست سربازان شیطان به ذره ای از خاک میهن اسلامی برسد.
و همانطور که امام حسین(ع) با تمام وجودش در مقابل ظلم و جور زمانه اش ایستاد و به تاریخ درس مقاومت داد، امروز نیز پاسداران انقلاب اسلامی به پیروی ازسیره آن حضرت در مقابل زور جباران زمان ایستاده اند.
اینجانب با تبریک حلول ماه شعبان و فرخنده اعیاد ولادت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع)  و بخصوص عید سعید سوم شعبان المعظم، سالروز ولادت پر خیر و برکت سرور آزادگان حضرت امام حسین(ع) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بویژه شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت این روز بزرگ، توفیقات روز افزون پاسداران عزیز را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم؛ و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته.

حمید رضا مومنی
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

منبع: خبرآنلاین

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید