خبر فوری

عزیز اله کناری : دستفروشی های بندرعباس جمع آوری می شوند

عزیزاله کناری صبح امروز(یازدهم فروردین ماه) در جلسه ساماندهی دستفروشان شهرستان بندرعباس، افزود:

با توجه به وضعیت و منظر نازیبا و همچنین تبعات منفی بهداشتی و تهدیداتی که فعالیتهای صنفی خارج از چارچوب اصناف و مغازه برای سلامت شهر ایجاد می کند در سالجاری به کمک مردم و مسئولین ذیربط شهرستان و استان تلاش می کنیم از فعالیت واحدهای غیر مجاز و دستفروش در سطح شهر بندرعباس جلوگیری به عمل آید.

وی با بیان اینکه با اعطای مجوزات قانونی و در صورت ضرورت تسهیلات بانکی آنها در قالب واحد صنفی و با اخذ مجوز به کار خود ادامه دهند، تصریح کرد: حوزه تخلفات شهری شهرداری در چند روز اخیر با اقتدار ظاهر شده و توانست کسانی که سعی داشتند تحت عنوان دستفروشی سلامت جامعه را به خطر اندازند، ساماندهی کند که انتظار داریم همچنان این اقدام های خوب تداوم داشته باشد.

کناری بیان کرد: در سطح معابر عمومی چیزی بنام جا گرفتن نداریم و فضاهای شهری برابر تعریف مربوطه متعلق به همه مردم است از حوزه تخلفات شهری شهرداری می خواهیم با اقتدار کلیه اشیایی که در سطح شهر و معابر توسط این افراد جانمایی شده است را جمع آوری کند.
فرماندار شهرستان بندرعباس در پایان  عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم به کمک مردم و فعالین کنونی و مسئولین، تحت عنوان دستفروشی در سال ۹۹ دیگر چنین فعالیت های غیر مجازی را نداشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید