خبر فوری

سالانه ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای رسیدگی به خانواده ایتام هرمزگان نیاز است

علی الهیاری عصر پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: البته میزان مشارکت های مردمی به خانواده ایتام درسه سال اخیر (سال ۹۶) که ۱۴۷میلیارد ریال بوده، رشد قابل توجهی داشته اما باز در این راستا نیاز به حمایت مسوولان وخیران است.

وی بیان داشت: درحال حاضر تعداد هشت هزار و ۴۲۵ یتیم زیرپوشش کمیته امداد هرمزگان چشم انتظار کمک های مردمی هستند.

این مسوول به تبیین وضعیت فقر و جایگاه حمایت و مشارکت مردم وسازمان‌ها در راستای انجام مسوولیت‌های اجتماعی درهرمزگان پرداخت واظهارداشت: ایتام نعمت‌های گرانقدر الهی هستند که خدمت و رسیدگی به آنان توفیقی بوده که نصیب ما کارگزاران دولت شده است.

الهیاری گفت: همه‌ی ما براساس آموزه‌های دینی و تکلیف انسانی وظیفه‌داریم تلاش حداکثری خود را برای دلجویی و حمایت از ایتام و ریشه‌کنی فقر بکارگیریم.

وی بیان داشت: خیران می‌توانند از طریق روش‌های نوین از جمله تلفن گویای ۳۲۸۸، ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ و همچنین با مراجعه حضوری به دفترهای کمیته امداد در سراسر هرمزگان برای مشارکت در طرح اکرام ایتام اقدام نمایند.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید