خبر فوری

ارسال ۱۱۳ مقاله به دبیرخانه کنفرانس ملی مطالعات علوم ورزشی در هزاره سوم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، کنفرانس ملی مطالعات کاربردی علوم ورزشی در هزاره سوم به میزبانی مازندران در شهرستان آمل برگزار شد.

این کنفرانس یک‌روزه با نخستین جشنواره فیلم و عکس ورزشی دانش‌آموزی کشور همزمان شده که در آن مهرزاد حمیدی معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش سخنران ویژه است.

دبیر اجرایی کنفرانس ملی مطالعات کاربردی علوم ورزشی در هزاره سوم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: این کنفرانس به صورت یک روزه به میزبانی شهرستان آمل در حال برگزاری است.

سعید امیرنژاد با اشاره به ارسال ۱۱۳ مقاله به دبیرخانه کنفرانس افزود: در این بین ۹۳ مقاله توسط هیأت داوران پذیرش شدند که در ۲۴ سخنرانی و ۷۰ پوستر تدوین شد.

وی تصریح کرد: مقالات در پنج حوزه مدیریت ورزشی، فیزیولوژی ورزشی، آسیب‌شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی، فناوری در ورزش و ورزش دانش‌آموزی بوده که فراخوان آن از اول شهریور امسال انجام شد.

دبیر اجرایی کنفرانس ملی مطالعات کاربردی علوم ورزشی در هزاره سوم متذکر شد: مقالات از استان‌های مازندران، تهران، گیلان، گلستان، خراسان رضوی، اردبیل، خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، سمنان، اصفهان و کرمانشاه توسط علاقمندان به امر ورزش ارسال شده است.

این مسؤول ادامه داد: در بخش ویژه و محوری برای نخستین بار جشنواره فیلم و عکس در سطح کشوری همزمان با این کنفرانس برگزار شده که در آن ۱۲۶ مورد عکس و ۳۸ مورد فیلم از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد که ۶ فیلم برتر و ۶ عکس برتر برای روز پایانی انتخاب شد.

امیرنژاد با اشاره به برگزاری پنل‌های مختلف و سه کارگاه آموزشی توسط اساتید برجسته در حاشیه این کنفرانس سراسری، گفت: برگزاری همایش‌های ورزشی بهترین راه برای بهره‌گیری از توانمندی علمی و پژوهشی اساتید امر ورزش است تا تئوری‌های ورزشی در عمل به اجرا درآورده و از دستاوردهای آن جامعه بهره بگیرند.

دبیرکل کنفرانس ملی مطالعات کاربردی علوم ورزشی در هزاره سوم نیز در حاشیه این کنفرانس اظهار کرد: هر رشته ورزشی متناسب با تحقیقات و پژوهش‌ها دارای دستاوردهای علمی است که لازم است از آن بهره گرفته شود.

محمدرضا اسماعیل‌زاده طلوعی افزود: دانشجویان زیادی در دانشکده علوم ورزشی دانشگاه‌های کشور مشغول به تحصیل هستند و یا فارغ‌التحصیل شدند که برخی آنها از پایان‌نامه تحصیلات تکمیلی خود دفاع داشتند پس باید این دانش‌پژوهان حاصل پژوهش خود را در تریبون‌هایی به دید دیگران قرار دهند.

وی با بیان اینکه تولیدات علمی دانشگاه‌های مختلف در کنفرانس‌ها و رویدادهای علمی ملی و بین‌المللی دیده شده و مورد کاربرد پژوهشگران، صنعتگران و دانشجویان و دیگر اساتید قرار می‌گیرد، تصریح کرد: از این رویداد ملی استقبال خوبی شده است و مقالات فراوان به دبیرخانه ارسال شد.

دبیرکل کنفرانس ملی مطالعات کاربردی علوم ورزشی در هزاره سوم بیان کرد: این بستر این بار در آمل فراهم شده تا دیگران از دستاوردها و پژوهش‌های پژوهشگران حوزه ورزش مطلع شوند و در ادامه مسیر از آنها بهره بگیرند.

این مسؤول گفت: آخرین یافته‌های حوزه ورزش و علوم ورزشی در این کنفرانس به صورت کشوری در معرض دید دیگران قرار گرفته است تا از آن سودمندی لازم برده شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید