خبر فوری
هرمزبان:مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و یکم آذرسال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارقان محتویات داخل خودرو و سیم برق

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از   خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (پنج شنبه بیست و یکم آذر ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

انهدام باند سارقان داخل خودرو و سیم برق در آبادان

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو و سیم برق در برخی مناطق شهدستان، موضوع در دستور کار پلیس انتظامی قرار گرفت.

او افزود: مأموران کلانتری۱۳ با انجام تحقیقات تخصصی و فعال کردن گشت‌های نامحسوس و هدفمند ۲ سارق را حین سرقت شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های اولیه به همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کردند، بیان داشت: ماموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی ۲ همدست سارقان که به صورت باندی اقدام به سرقت می‌کردند را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ تقی زاده با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر موادمخدر، قیچی مخصوص برش سیم برق و آهن آلات سرقتی کشف شد، افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت داخل خودرو و ۴ فقره سرقت سیم برق اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید