خبر فوری
هرمزبان:در حالی که کارشناس شبکه بی‌بی‌سی از نقش عوامل خارجی در اغتشاشات اخیر سخن می‌گفت، مجری بی‌بی‌سی با قطع سخنان کارشناس، با او خداحافظی کرد.

بی‌بی‌سی باز هم صدای کارشناس را قطع کرد!

بی بی سی باز هم صدای کارشناس را قطع کرد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از ابزارهای کشورهای استعماگر مانند انگلیس برای به استعمار کشیدن مردمان مناطق هدف، استفاده از شعارهای دروغینی مانند آزادی بیان است. استعمارگران با سر دادن چنین شعارهای دروغینی که فقط در حد حرف است نه عمل، سعی در به خدمت گرفتن افکار عمومی برای پیاده کردن اهداف شوم  و استعماری خود دارند.

شاید بارها دروغین بودن این شعارها را به صورت عملی در بنگاه‌های دروغ‌پراکنی غرب دیده باشید. یکی از این بنگاه‌های دروغ‌پراکنی، بی‌بی‌سی فارسی است. این شبکه استعماری که برای رسیدن به اهداف شوم خود به صورت رایگان برای ایرانیان خبررسانی می‌کند، حتی تاب شنیدن نظرات متفاوت کارشناسانی را که خود به برنامه دعوت می‌کند ندارد.

در یکی از تازه‌ترین موارد، کارشناس این شبکه معاند هنگامی که در حال صحبت درباره  نقش عوامل خارجی در اغتشاشات اخیر سخن می‌گفت، مجری بی‌بی‌سی با قطع سخنان کارشناس، با او خداحافظی کرد!

در ادامه می توانید ویدئوی مربوطه را مشاهده می‌کنید:

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید