خبر فوری
هرمزبان:مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های هرمزگان گفت: وی افزود: دانشگاه‌ها موظف‌اند نسبت به تدوین «نقشه راه فرهنگی» به منظور سیاستگذاری مسیر حرکت دانشجویان و فراهم‌سازی بسترهای علمی آن اقدام کنند.

«نقشه راه فرهنگی» دانشگاه‌ها باید تدوین شود

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری تسنیم از کیش، ‌حجت‌الاسلام عباس تقوی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی با جامعه دانشگاهی کیش اظهار کرد: اقدامات جامعه دانشگاهی این جزیره در رسیدن به بهترین نتایج و حداکثر خروجی تقویت شود.

وی افزود: دانشگاه‌ها موظف‌اند نسبت به تدوین «نقشه راه فرهنگی» به منظور سیاستگذاری مسیر حرکت دانشجویان و فراهم‌سازی بسترهای علمی آن اقدام کنند.

نمایندگان ۷ تشکل دانشجویی در حضور روحانی چه گفتند؟انتقاد یک تشکل دانشجویی از بی‌توجهی دولتمردان به روز دانشجونامه ۲۰ تشکل دانشجویی آذربایجان شرقی به رئیس قوه قضائیه

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های هرمزگان تصریح کرد: از جمله نیازهای فرهنگی دانشجویان کیش و قشم، رسیدن به نقطه مطلوب و عملیاتی در حوزه‌های پژوهشی،  فرهنگی و تربیتی است.

تقوی بیان کرد: مسیر شکوفایی پتانسیل وافر موجود در جامعه دانشگاهی جزایر کیش و قشم باید با سازماندهی نهادهای بالادست تسهیل شود.

وی خاطرنشان کرد: تحقق این مهم می‌تواند دانشگاه‌های جزایر خلیج فارس را به الگویی قابل عرضه در داخل و خارج از کشور تبدیل کند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های هرمزگان افزود: زیرکی، هوشمندی و دقت بالا از مهمترین مولفه‌های تحقق اهداف جامعه دانشگاهی است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید