خبر فوری

تحصیل مبارزان کوچک در بیمارستان کودکان بندرعباس

به گزارش هرمزبان،مدیر این دبستان روز پنجشنبه در مراسم گشایش آن به خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید 80 کودک سرطانی علاوه بر گذراندن مراحل درمان در این دبستان درس هم می خوانند.
فرحناز بلوچی افزود: ساعت تدریس در دبستان تندیس بر اساس ساعت درمان کودکان سرطانی تنظیم می شود و کار آموزش آنان را هم معلمان داوطلب به عهده دارند.
مسئول موسسه خیریه ساحل خلیج فارس هم گفت: در هرمزگان 120 کودک سرطانی از حمایتهای مردمی این موسسه بهره مند می شوند.
صدیقه کیوانی افزود: کودکان سرطانی در ساعاتی که درمان نمی شوند و ساعت تحصیل هم تمام شده امکان استفاده از وسایل بازی در اتاقی جداگانه هم دارند.
37 هزار و 106 دانش آموز کلاس اولی در هرمزگان با حضور در یکهزار و 998 مدرسه ابتدایی پنجشنبه سال تحصیلی جدید (95-96) خود را جشن گرفتند.
به دلیل همزمانی انجام رژه بزرگ نیروهای مسلح در بندرعباس در روز 31 شهریورماه، مراسم جشن شکوفه ها در این شهرستان امروز یکم مهر برگزار شد.
زنگ بازگشایی مدارس در سایر پایه ها و دوره های تحصیلی نیز روز شنبه، سوم مهرماه همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولان کشوری و استانی در هرمزگان طنین انداز می شود.
320 هزار دانش آموز در سه هزار و 481 واحد آموزشی دولتی و غیردولتی با 14 هزار و 267 معلم به طور رسمی سال تحصیلی را آغاز خواهند کرد.
منبع: ایرنا
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشار دهنده : رضارضائی مجد

انتهای پیام /

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید