خبر فوری

آغاز سرشماری اینترنتی رایگان در هرمزگان از سوم مهرماه

به گزارش هرمزبان،اکبر سلجوقی روز پنجشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: 137 دفتر ICT روستایی (دفاتر مخابرات روستایی سابق) ، تمام مدارس و دهیاری های و خانه بهداشت ها از شنبه سوم مهرماه به صورت رایگان اطلاعات خانوار ها را در سایت اینترنتی www.sarshomari95.ir ثبت می کنند.
وی افزود : سرپرست خانوارها یا افراد مطلع هر خانوار می توانند با همراه داشتن کد ملی و کد پستی و اطلاعات آدرس محل سکونت خانوار، اطلاعات خانوار را در پایگاه اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 ثبت کنند.
سلجوقی خاطرنشان کرد : هر خانوار پس از ثبت اطلاعات یک کد ثبت اطلاعات دریافت می کنند که باید در مرحله سرشماری میدانی و حضوری به مأموران آمارگیر ارائه کنند.
وی اضافه کرد : همه شهروندان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.sarshomari95.ir اطلاعات خانوار خود را ثبت کنند که این امر برای کارکنان دولت الزامی است.
معاون فنی و آموزش ستاد سرشماری نفوس و مسکن 95 هرمزگان تاکید کرد: تمام اطلاعات خانوارها محرمانه بوده و در اختیار هیچ نهاد و دستگاهی قرار نمی گیرد.
مرحله اینترنتی و خوداظهاری سرشماری نفوس و مسکن سال 95 تا 24 مهرماه ادامه دارد و از 25 مهرماه مرحله میدانی سرشماری با حضور مأموران آمارگیر در شهرها و روستاهای هرمزگان انجام می شود.
منبع: ایرنا
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشار دهنده: خلیل تنیده

انتهای پیام /

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید