خبر فوری

سردار عزیزالله ملکی: توقیف محموله 10 میلیارد ریالی البسه قاچاق در هرمزگان

هرمزبان:فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش ماموران انتظامی استان در 48 ساعت گذشته ، یک محموله 10 میلیارد ریالی البسه قاچاق در محور بندرعباس- حاجی آباد کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،سردار عزیزالله ملکی روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: این محموله از یک دستگاه تریلر در محور مذکور و توسط ماموران پلیس راه کشف شده است.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که بارنامه این محموله فاقد اصالت است و جهت بررسی بیشتر ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز به محل اعزام شدند.

سردار ملکی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی و حضور نماینده گمرک ،کانتینر حامل این محموله فک پلمپ می شود که در بررسی به عمل آمده مشخص شد بار آن پوشاک قاچاق و مقصد آن نیز گمرک بازرگان در آذربایجان غربی بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان با اشاره به تلاش و جدیت پلیس در برخورد با قاچاقچیان، تصریح کرد: راننده دستگیر و تحقیقات تکمیلی در این زمینه ادامه دارد./ایرنا/پایگاه خبری پلیس

(لینک)

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید