خبر فوری

آرشیو برچسب: سردار عزیزالله ملکی

سردار عزیزالله ملکی: افزایش 65 درصدی کشفیات کالای قاچاق در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عزیزالله ملکی در تشریح و تبیین پیامدهای قاچاق کالا بر فرهنگ و اقتصاد جامعه اظهار داشت: امروز تجارت پنهان و بعضاً آشکار قاچاق کالا خسارات فراوانی از نظر اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به کشور ما وارد کرده است؛ تجمل‌گرایی، جذابیت کالای …

ادامه خبر »

بیش از ۵۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در هرمزگان کشف شد

هرمزبان: فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۵۷ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال در ۴ عملیات موفق پلیسی در سطح استان خبر داد.

ادامه خبر »

سه باند بزرگ قاچاق کالا در هرمزگان متلاشی شد

هرمزبان:فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش ماموران انتظامی استان و با اجرای طرح های مقابله با قاچاق کالا و ارز در استان در سه ماه اول امسال، سه باند بزرگ قاچاق کالا در هرمزگان متلاشی شد.

ادامه خبر »

قاتلان دو محیط بان هرمزگانی در درگیری مسلحانه دستگیر شدند

هرمزبان:رئیس پلیس استان هرمزگان گفت: عاملان شهادت دو محیطبان گنو پس از درگیری مسلحانه با پلیس، در منطقه ای صعب العبور دستگیر شدند.

ادامه خبر »

سردار عزیزالله ملکی: توقیف محموله 10 میلیارد ریالی البسه قاچاق در هرمزگان

هرمزبان:فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش ماموران انتظامی استان در 48 ساعت گذشته ، یک محموله 10 میلیارد ریالی البسه قاچاق در محور بندرعباس- حاجی آباد کشف شد.

ادامه خبر »

سردار عزیزالله ملکی: کشف 241 کیلو هروئین و تریاک در هرمزگان

هرمزبان:فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با تلاش ماموران انتظامی استان در 48 ساعت گذشته و اجرای طرح های مقابله ای، 241 کیلو مواد مخدر از نوع هرویین و تریاک در جاده های استان کشف و ضبط شد.

ادامه خبر »

فرمانده انتظامی هرمزگان: ارتقای سطح کارکردی قرارگاه مبارزه با قاچاق

هرمزبان:فرمانده جدید انتظامی هرمزگان گفت: ارتقای سطح کارکردی قرارگاه مبارزه با قاچاق از اولویت‌های مدیریت انتظامی استان است.

ادامه خبر »