برگزاری اولین رویداد ایده پردازی دانش آموزی در استان کرمانشاه

برگزاری اولین رویداد ایده پردازی دانش آموزی در استان کرمانشاهبه گزارش پایگاه خبری هرمزبان ، معاون فناوری پارک علم و فناوری کرمانشاه از برگزاری اولین رویداد ایده پردازی دانش آموزی در استان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش، موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی کرمانشاه خبرداد و گفت: این رویداد ۱۹ تیر ماه در پارک علم و فناوری کرمانشاه برگزار خواهد شد.

ایده پردازی دانش آموزی و کسب مهارت ارائه ایده

سیامک آزادی  هدف از برگزاری این رویداد را ترویج ایده‌پردازی و مفاهیم ایده‌پروری، کسب مهارت ارائه ایده، شناسایی و معرفی استعداد‌های ناب و خلاق دانش آموزی، ترویج فرهنگ انجام فعالیت‌های پژوهشی توسط دانش آموزان، جذب و حمایت از ایده‌های فناورانه دانش آموزی عنوان کرد و افزود: دانش آموزان مقاطع اول و دوم متوسطه می‌توانند تا ۱۰ تیرماه در این رویداد از طریق سایت www.kti.ir ثبت نام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۸۲۵۳۸۰۹ تماس بگیرند.

وی در ادامه به مراحل شرکت در این رویداد اشاره کرد و افزود: مراجعه به سایت پارک علم و فناوری کرمانشاه، تکمیل و ارسال فرم ثبت نام، بررسی اولیه طرح‌های ارسالی، اعلام اسامی برگزیدگان مرحله مقدماتی جهت ارائه طرح در روز برگزاری رویداد، برگزاری جلسه توجیهی جهت طرح‌های منتخب و دریافت فایل پاورپوینت طرح ها، برگزاری رویداد و ارائه پاورپوینت توسط شرکت کنندگان داوری طرح‌ها توسط داوران رویداد، اعلام طرح‌های برتر و اهدا جوایزروند برگزاری این برنامه است.

آزادی ادامه داد: حضور در این رویداد کاملا رایگان است و محدودیتی در تعداد تیم‌های ثبت نامی برای یک مدرسه یا یک پژوهش سرا وجود ندارد.

معاون فناوری پارک علم و فناوری کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه بمنظور توانمند سازی شرکت کنندگان در کارگاه‌هایی دانش آموزان صاحب ایده با نحوه فراینده ایده تا محصول آشنا خواهند شد، بیان کرد: مهارت و تسلط در ارائه، نوآوری و خلاقیت در طرح، تسلط بر طرح، قابلیت اجرایی ایده از معیار‌های داوری طرح‌ها است.

وی در پایان با اشاره به اینکه در حاشیه برگزاری این رویداد نمایشگاهی از دستاورد‌های دانش آموزان برگزار خواهد شد افزود: جوایز این رویداداولویت جذب و پذیرش در پارک علم و فناوری کرمانشاه و اهدا جوایز نقدی به برگزیدگان نهایی رویداد خواهد بود.

انتهای  پیام/ز

توانمند سازی شرکت کنندگان در کارگاه‌هایی دانش آموزان صاحب ایده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید