خبر فوری
نماینده ولی فقیه در هرمزگان : مردم با گرانی می‌سازند اما با فساد نه

نماینده ولی فقیه در هرمزگان : مردم با گرانی می‌سازند اما با فساد نه

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان ، آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان پیش از نماینده ولی فقیه در هرمزگان : مردم با گرانی می‌سازند اما با فساد نهظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان هرمزگان  اظهار داشت: از حجت الاسلام و المسلمین اکبری بسیار تشکر می‌کنم و از ایشان راضی هستم و به آقای صالحی رئیس کل جدید می‌گویم کار شما کار ما است و کار ما کار شماست زیرا همه هدف واحدی را دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اولین توصیه‌اش امید و نگاه خوش‌بینانه به آینده می‌داند که یکی از عوامل مهم در امیدوار کردن مردم کار دستگاه قضا مردم از برخورد با دانه درشت‌ها امیدوار می‌شوند.

آیت الله نعیم آبادی ابراز داشت: نبودن تبعیض، برخورد قاطع، پاره کردن سیم‌های اتصال به قوه قضائیه، عدم اجازه به ورود عناصر قدرت به دستگاه قضا باعث خوشحالی مردم می‌شود و این‌ها حرف دل مردم است.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: از اینکه پرونده‌ها ۵ سال طول نکشد مردم خوشحال می‌شوند. مردم با گرانی می‌سازند اما با فساد نه. زیرا ما برای گرانی توجیه داریم اما برای دستگاه قضا توجیهی نداریم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: خیلی از تن‌ها در صف است که باید شلاق بخورند این‌ها غده‌های چرکین هستند و نباید اجازه دهید که عناصر قدرت در دستگاه قضا نفوذ کنند و اگر دستگاه قضا همین رویه‌ای که آقای رئیسی شروع کرده است ادامه دهد بسیار بسیار در دل‌های مردم امید ایجاد می‌شود. / خبرگزاری فارس

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید