خبر فوری

دستگیری اعضای باند گروگان گیری در بندرعباس

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،سردار عزیزالله ملکی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: اعضای این باند 6 نفر بودند که دی ماه سال گذشته فردی 34 ساله را از شرق هرمزگان ربوده و در تماس با خانواده اش تقاضای سه میلیارد ریال وجه نقد کردند.
وی افزود:مدتی بعد پس از این آدم ربایی (گروکشی) عکسی از جنازه فردی در فضای مجازی منتشر شد که خانواده فرد ربوده شده اعلام کردند عکس مورد نظر متعلق به جنازه فرزند آنهاست که به دنبال آن پیگیری های پلیسی برای شناسایی و دستگیری عوامل این باند توسط پلیس امنیت آغاز شد.
به گفته سردار ملکی، کارآگاهان پلیس توانستند 24مرداد، یکی از اعضای این باند را در تهران شناسایی و دستگیر کنند.
رئیس پلیس استان ادامه داد: پنج عضو دیگر این گروه با شیوه های مختلف به بندرعباس کشانده و در چندین عملیات جداگانه در مخفیگاه های مختلف شناسایی و دستگیر شدند.
سردار ملکی اضافه کرد : از این باند که دارای سوابق متعدد شرارت و قاچاق مسلحانه و دیگر جرایم هستند یک قبضه سلاح و چهار خودرو کشف شده که مالکیت یک دستگاه خودرو «بی ام و» این گروه به نام کودک چهار ساله ثبت شده است.
وی خاطرنشان کرد: دستگیرشدگان که همگی از خارج هرمزگان هستند از 27 تا 54 سال سن دارند و یکی از آنان کارمند دولت بوده و یکی دیگر از آنان یک زندانی رای باز (زندانیانی که می توانند صبحدم از محوطه زندان خارج و پس از کار روزانه و پیش از غروب آفتاب خود را به زندان معرفی می کنند)؛ است.
*کانتینرهای کشف شده همان 210 تاست
فرمانده انتظامی هرمزگان در بخش دیگری از گفت و گوی خود با خبرنگاران در پاسخ به تناقض های آماری درباره پرونده معروف به 210 کانتینر تاکید کرد:تعداد کانتینرهای کالای قاچاق کشف شده 210عدد بوده و امکان افزایش این تعداد وجود دارد.
سردار ملکی ضمن قدردانی از تعامل دستگاه قضایی اظهار داشت: پرونده یکصد و 11 کانتینر کالای قاچاق تاکنون در دستگاه قضایی بررسی شده و مدارک سایر کانتینرها نیز ارسال خواهد شد.
انتهای پیام /
منبع: ایرنا

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید