خبر فوری

منطقه ویژه اقتصادی صنایع فرصتی برای توسعه هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ حسین هاشمی تختی‌نژاد، نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: عملکرد منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در توسعه استان هرمزگان و به‌ویژه شهر بندرعباس قابل توجه به ‌نظر می‌رسد.

حسین هاشمی افزود: احداث چند واحد فولادی در این منطقه از یک سو آن را به قطب صنعت استان هرمزگان و حتی کشور تبدیل کرده است. از سوی دیگر نیز علاوه بر رونق تولید و درآمدزایی، نقش بی‌بدیلی در اشتغالزایی ایفا می‌کند. درصدی از محصولات این واحدها صادر می‌شوند و باید اذعان کرد که ارزآوری قابل توجهی به‌همراه خواهد داشت.

وی وجود اسکله تخصصی در این منطقه را از امتیازات بزرگ آن دانست و افزود: امید است توسعه هرچه بیشتر و سریع‌تر این اسکله اجرایی شود و به جذب هر چه بیشتر سرمایه‌گذاران منجر شود. همچنین انتظار می‌رود که از زیرساخت ایجاد شده در این منطقه حداکثر استفاده شود. احداث صنایع پایین‌دستی زنجیره فولاد و صنایع وابسته به آن در این منطقه، ضرورتی است که توسعه هرچه بیشتر منطقه را به‌دنبال خواهد داشت.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید