تسلیم ظلم شدن در فرهنگ ما ننگ ابدی است

هرمزبانیادداشت مهمان – حسین رئیسی:

بسمه تعالی

شهادت هنرمردان خداست. (امام ره)

بار دیگر دست خبیث و ناپاک آمریکای جنایتکار و صهیونیزم بین الملل که تا مرفق به خون مظلومان آغشته است، از آستین ایادی جاهل، سفاک وسنگدل آنان در منطقه بیرون آمد، و مرزداران غیور و حافظان امنیت این مرز و بوم آنان که لباس مقدس پاسداری بر تن کرده بودند تا از نظام اسلامی و این آب و خاک از تعرض هر بدخواه و ناجوانمردی حراست نمایند را ناجوانمردانه به خاک و خون کشید، تا به خیال خام خود از ملت بیدار و همیشه در صحنه ما انتقام سیلی گیج کننده ای که در ۲۲ بهمن دریافت کرد را بگیرد، زهی خیال باطل و هیهات، که تسلیم ظلم شدن در فرهنگ ماننگ ابدی است. این ملت در مکتب عاشورا به نیکی آموخته اند مرگ باعزت بر ننگ سازش با ظالمان و غاصبان بین المللی شرف دارد.

اینجانب با قلبی آکنده از اندوه این حادثه دردناک را به محضر آقا امام زمان(عج)، نائب برحقش مقام معظم رهبری(حفظه الله)، خانواده های مکرم شهدا و مجروحین عزیز، سبزپوشان پرافتخار سپاه و ملت شریف تسلیت عرض نموده علو درجات را برای شهدا و سلامتی عاجل را برای مجروحین حادثه آرزومندم.

دشمنان این ملت بدانند همانگونه که در چهل سال گذشته آزمون های دشواری را با سربلندی سپری نموده ایم، به حول و قوه الهی در آغاز دهه پنجم عمر با برکت نظام اسلامی با خون این شهدای عزیز پیمان می بندیم که از میراث گرانسنگ خمینی کبیر تا سرحد جان حفاظت و حراست خواهیم نمود، و راه تعالی و پیشرفت این کشور و ملت با اینگونه اقدامات کور و خشن مسدود نخواهد شد و مسیر نورانی تشکیل تمدن بزرگ اسلامی با هدایتهای حکیمانه امام و مقتدایمان امام خامنه ای (مدظله العالی) با سرعت مضاعف استمرار خواهد یافت.


حسین رئیسی

25 بهمن 1397

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید