خبر فوری

پایگاه امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان ابوموسی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرمزبان از جزیره ابوموسی، پایگاه امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان ابوموسی با حضور علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر کشور و مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در مراسم افتتاح پایگاه امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان ابوموسی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر بعنوان یک جمعیت عام المنفعه، خیریه، مستقل و مردمی وظیفه خود می داند در همه ی لحظات و همه ی حوادث کنار مردم باشد و از مشکلات آنان بکاهد.

پیوندی افزود: هرجا که دغدغه و رنجی برای مردم ایجاد شود جمعیت هلال احمر برای کاهش مشکلات و آلام مردم حضور پیدا می کند؛ و تفاوتی ندارد حادثه ناشی از سیل، زلزله، حوادث ترافیکی و حتی جنگ تحمیلی باشد.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به وظایف مختلف این جمعیت اضافه کرد: مردم، خیرین، کانون های اجتماعی قدرتمند، نهادها و ارگان های مختلف همواره در امدادرسانی به حادثه دیدگان به جمعیت هلال احمر کمک می کنند.

پیوندی افزود: پایگاه امدادی شهرستان ابوموسی با کمک های مقام معظم رهبری و سفر پرخیر و برکتشان به این منطقه ساخته شده است.

این مقام مسئول اظهار امیدواری کرد با ساخت این پایگاه امدادی، خدمات جمعیت هلال احمر در شهرستان ابوموسی بیشتر از گذشته بشود.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید