خبر فوری

رئیس جمهور روز یکشنبه به استان هرمزگان سفر می کند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،فریدون همتی استاندار هرمزگان گفت:رئیس جمهور هفته آینده با هدف دیدار با مردم و بهره برداری از چند طرح اقتصادی به هرمزگان سفر می‌کند.

وی افزود: آقای روحانی روز یکشنه ۲۸ بهمن ماه ساعت ۸ وارد فرودگاه بندرلنگه می‌شود و ساعت ۱۰ صبح در ورزشگاه این شهر با مردم دیدار می‌کند.

فریدون همتی افزود: رئیس جمهور عصر روز یکشنبه در نشست مشترک شورای اداری و دیدار با نخبگان از چند طرح اقتصادی و عمرانی را بصورت ویدئو کنفرانس بهره برداری می‌کند.

وی گفت: این طرح‌ها در حوزه‌های کشاورزی، راه و مسکن و صنعت و معدن است.

استاندار هرمزگان گفت: مهم‌ترین برنامه رئیس جمهور در روز دوم سفر بهره برداری از فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس و نشست خبری با خبرنگاران در فرودگاه بندرعباس است.

فریدون همتی افزود: رئیس جمهور عملیات ساخت چند طرح و برنامه‌های توسعه استان را در دیدار با مردم بندرلنگه اعلام می‌کند.

وی گفت: مصوبات سفر‌های قبلی رئیس جمهور در حوزه‌های سدسازی، جزایر، بهداشت و درمان و فاضلاب در حال اجرا است.

استاندار هرمزگان از مردم غرب استان خواست در استقبال از رئیس جمهور حضور یکپارچه داشته باشند.

وزیران کشور، اطلاعات، جهاد کشاورزی و برخی معاونان وزرا رئیس جمهور را در این سفر دو روزه همراهی می‌کنند.

رئیس جمهور عصر دوشنبه هرمزگان را به مقصد تهران ترک می‌کند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید