خبر فوری

برگزاری نخستین تور انقلاب در بندرعباس

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباسبیان کرد: ویژه برنامه تور انقلاب به منظور اشاعه ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل سوم انقلاب در شهر بندرعباس در حال برگزاری است.

الیاس محسنی ادامه داد: در این طرح دانش آموزان به وسیلهیک دستگاه اتوبوس با همراهی راویان روزهایاوج‌گیری نهضت حضرت امام (ره)، مسیرخیابان‌ها و معابر شهر بندرعباس که در آن اتفاقات انقلاب اسلامیرخ‌داده است را طیمی‌کنند و با روند شکل‌گیری نهضت تا پیروزی انقلاب اسلامی آشنا می‌شوند.

وی بیان کرد: برگزاری تورهای انقلاب با هدف معرفی نمادهای انقلاب اسلامی در شهر بندرعباس و معرفیاتفاق‌های آن دوران به دانش آموزان در ایام دهه مبارک فجر از سوی شاهدان عینی آن وقایع از برنامه‌های اجرایی در این طرح است.

محسنی تصریح کرد: در نخستین روز اجرایی این برنامه در دهه فجر امسال، دانش آموزان دبیرستان پسرانه شهید مدرس با حضور در تور انقلاب با خاطرات زمان انقلاب که در بندرعباس رخ‌داده بود آشنا شدند.

وی گفت: از یادگاران دوران مبارزات علیه رژیمستم‌شاهی روایت گر داستان‌ها و خاطرات شیرینروزهای انقلاب برای دانش آموزان این مدرسه بودند.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید