خبر فوری

هشت پروژه عمرانی در شهرستان میناب افتتاح و کلنگ زنی شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر ایرج حیدری سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان به منظور افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان میناب همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی عازم این شهرستان در شرق استان شد.

معاون استاندار هرمزگان در بدو ورود به شهرستان میناب پس از آئین استقبال توسط مسئولین محلی شهرستان با حضور در شهرک صنعتی این شهرستان چند طرح تولیدی و صنعتی در این شهرک را مورد افتتاح  و کلنگ زنی قرار داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در ابتدای حضور در شهرک صنعتی شهرستان میناب ابتدا طرح تولیدی خوراک آبزیان این شهرستان را مورد بهره برداری قرار داد.

حیدری در ادامه حضور خود در شهرک صنعتی شهرستان میناب طرح توسعه این شهرک را کلنگ زنی کرد.

بهره برداری از دو طرح تولیدی ، تولید خرپای فلزی و کارخانه تولید یونولیت سقفی از پروژه های دیگری بود که  سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان  در شهرک صنعتی شهرستان میناب مورد بهره برداری قرار داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در ادامه سفر خود به شهرستان میناب با حضور در مرکز شهرستان و روستای سولقان بخش بندزرک دو واحد آموزشی را در این شهرستان مورد افتتاح و بهره برداری قرار داد.

افتتاح ساختمان اداره امور مالیاتی شهرستان میناب پروژه دیگری بود که  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان  در سفر به این شهرستان با اعتباری بالغ بر هفتصد میلیون تومان مورد بهره برداری قرار داد.

دکتر حیدری در ادامه سفر خود به شهرستان میناب با حضور در محل بیمارستان این شهرستان دو طرح بهداشتی و درمانی شامل ساختمان غربالگری و خوابگاه ده واحدی پزشکان این شهرستان را مورد بهره برداری قرار داد.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در ادامه سفر به شهرستان میناب پروژه های برق رسانی این شهرستان را به صورت ویدئو کنفرانس با اعتباری بالغ بر پانزده میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار داد.

بازدید از واحد بسته بندی و فر آوری محصولات کشاورزی در شهرک صنعتی شهرستان میناب ، شرکت در مراسم زنگ انقلاب در مدارس شهرستان میناب ، شرکت در مراسم جشن انقلاب ، تجلیل از خیر مدرسه ساز ، غبارروبی گلزار شهدای میناب و بازدید از نمایشگاه دستاورد ها و محصولات صندوق خرد زنان روستایی شهرستان میناب از دیگر برنامه های سفر یک روزه  سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان به شهرستان میناب بود.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید