پنج پروژه عمرانی در شهرستان رودان افتتاح و کلنگ زنی شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر ایرج حیدری به منظور افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان رودان عازم این شهرستان شد.

دکتر حیدری در این سفر پنج پروژه عمرانی در حوزه های صنعتی ، برق رسانی ، آب رسانی ، راهسازی  و عمران شهری را مورد بهره برداری و کلنگ زنی قرار داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان پس از آئین استقبال و  غباروبی گلزار شهدای شهرستان رودانت  با حضور در شهرک صنعتی این شهرستان کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید آب معدنی حیات این شهرستان را با اعتباری بالغ بر 69 میلیارد تومان به عنوان یکی از پروژه های شاخص این شهرستان در دهه فجر  بر زمین زد.

معاون استاندار هرمزگان در ادامه سفر به شهرستان رودان با حضور در روستای فاریاب بخش مرکزی این شهرستان طرح روشنایی معابر  این روستا را به نمایندگی از پروژه های  برق رسانی این شهرستان مورد بهره برداری قرار داد.

دکتر حیدری سپس با عزیمت به سمت بخش رودخانه شهرستان رودان با حضور در شهر زیارتعلی  پروژه توسعه و آسفالت  بلوار اصلی این شهر را مورد بهره بردار قرار داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان پس از بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرداری زیارتعلی کلنگ آغاز عملیات اجرایی  پل بیدان بخش رودخانه را با سه دهنه بیست متری با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان  بز زمین زد.

معاون استاندار هرمزگان  در ادامه سفر خود به  بخش رودخانه شهرستان رودان با حضور در روستای آبدان دو  مجتمع آبرسانی آبدان و نازدشت  در این بخش مورد بهره برداری قرار داد.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید