خبر فوری

۲۱۲ میلیارد تومان اعتبارات استانی سال جاری در هرمزگان توزیع شد

هرمزبان:جاسم جادری ظهر پنجشنبه در پنجمین نشست شورای برنامه‌ ریزی و توسعه استان هرمزگان به اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های مدنظر برای اجرا در این باب در استان اشاره کرد و افزود: ما متعهد شده ایم خارج از چارچوب اقتصاد مقاومتی پروژه‌ای را اجرایی نکنیم.

وی ادامه داد: دولت به مردمی کردن اقتصاد توجه ویژه‌ای دارد و در این زمینه باید به شرکت‌های دانش‌بنیان و توسعه آنها و ایجاد زیرساخت‌های لازم توجهی ویژه داشته باشیم.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مبارزه با قاچاق نباید در مقابله با کوله ‌برها خلاصه شود، تصریح کرد: باید رویه کنونی را اصلاح و به سمت مقابله اصولی و برخورد با محموله های کلان و سرباندهای اصلی قاچاق برویم.

جادری در ادامه با بیان اینکه ۲۱۲ میلیارد تومان از اعتبارات استانی سال جاری در هرمزگان توزیع شد، اظهار داشت: ۱۴۲ میلیارد تومان نیز اعتبارات ملی برای استان داریم که تاکنون تخصیص نیافته است.

وی گفت: سیستم چانه‌زنی در توزیع بودجه در کشور وجود دارد و نیاز است مدیران استان برای جذب اعتبارات ملی رایزنی های بیشتری با وزارتخانه ها و سازمان های خود داشته باشند.

استاندار هرمزگان با اشاره به در پیش بودن سرشماری سال ۹۵ عنوان کرد: از فرمانداران می‌خواهیم که تمامی امکانات را برای برگزاری مناسب سرشماری بسیج کنند.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید