خبر فوری

چین و ترکیه برای احداث راه و نیروگاه در هرمزگان اعلام آمادگی کردند‌

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،مسعود پاکزاد ظهر امروز در دیدار با هلدینگ چینی یورو آسیا با اشاره به اینکه استان زرخیز هرمزگان مقصد سرمایه‌گذاران خارجی است اظهار داشت: تلاش شده، تا با فراهم‌سازی زمینه سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی هرمزگان چرخ توسعه استان را با سرعت بیشتری به گردش دربیاوریم.

وی وجود 14 جزیره، مناطق آزاد تجاری، مناطق ویژه اقتصادی، فعالیت 4 مسیر حمل و نقل دریایی ریلی، زمینی، هوایی و همچنین فراهم بودن زیرساخت‌های بندری، ظرفیت‌های صنعتی، شیلاتی، کشاورزی، معدنی و بازرگانی را از جمله ظرفیت‌های هرمزگان برشمرد و بیان داشت: هر سرمایه‌گذاری با توجه به امتیازات موجود در هرمزگان به این استان به عنوان بهشت سرمایه‌گذاری می‌نگرد.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری هرمزگان ضمن اشاره به دیدارهای جداگانه با شرکت‌های چینی و شرکت سرمایه‌گذاری ترکیه ای EN-EZ در بندرعباس، سرمایه‌گذاران را سفیران اقتصادی هر کشور دانست و تصریح کرد: با استقبال ویژه از سرمایه‌گذاران و تقویت مولفه‌های سرمایه‌گذاری در استان در پی تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی هستیم.

پاکزاد با تاکید بر انجام حمایت‌های لازم و همچنین در نظر گرفتن مشوق‌های جدید برای سرمایه‌گذاران افزود: حرکت دولت یازدهم با نگاه و اعتقاد به استفاده بهینه از ظرفیت‌های هرمزگان در دوران پسابرجام و تبدیل شدن این استان به مقصد سرمایه‌گذاران است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید