خبر فوری

سخنگوی شورای شهر بندرعباس:ابزار و اختیارات شورا محدود است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،کیانوش جهانبخش یکشنبه در نطق پیش از دستور شورای شهر بندرعباس افزود: به صراحت اعلام می کنیم که شورا زورش به صنایع غرب بندرعباس نمی رسد و نمی تواند در برابر درآمد 130 هزار میلیارد ریالی گمرک استان در سال گذشته ادعایی کند و سازمان امور مالیاتی نیز از اعلام دقیق سهم دقیق شهرداری از مالیات بر ارزش افزوده خودداری می کند.
وی ادامه داد: در چنین شرایطی برخی انتقادهایی نسبت به شورا دارند که واقعی نیست و می توان آن را غیرمنصفانه دانست که تنها پاسخ مناسب،دعوت از این افراد برای به دست گرفتن امور است.
وی اضافه کرد:مطالبه گری اندک مردم ، قرار داشتن در پایین ترین رتبه های شاخص های آموزش و پرورش کشور و مشکلات نهادهای آموزش عالی استان از جمله مواردی است که بسترساز نارسایی ها و نا ارآمدی های مدیریتی شده است.
یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز در این نشست،وصول طلب 300میلیارد ریالی شهرداری از دست اندرکاران مجتنع تجاری نور بندرعباس پس از پنج سال را، یکی از دلایل شدت گرفتن حمله و انتقاد نسبت به شورا دانست.
به گفته اسلام باوقار، چون خریدار مجتمع نور و آلومینیوم المهدی یک نفر است،عده ای شورای شهر بندرعباس را ،متهم به جانبداری از این فرد کردند که صحت نداشته و دور از واقعیت است.
وی با انتقاد از طولانی شدن مشکل کارکنان آلومینیوم المهدی اظهار داشت: تاکنون غیر ازمصاحبه ، کاری در این زمینه انجام نشده و لازم است با پایان دادن به صحبت و اظهارنظرهای بی اثر ،اقدامی عملی و موثر در این زمینه انجام شود.
وی همچنین با تذکر به شهرداری به دلیل بکارگیری بازیکنان واراداتی و غیربومی در تیم فوتبال شهرداری بندرعباس،این رویه را مغایر اهداف اصلی این تیم،و نشانه تناقض حرف و عمل شهرداری بندرعباس توصیف کرد.
در پایان این نشست،شورای شهر بندرعباس ساعت کاری شهرداری را از اول مرداد تا پایان شهریور امسال،از ساعت 6و 15دقیقه صبح تا 14 و 15دقیقه شنبه تا چهارشنبه و پنجشنبه ها را تعطیل اعلام کرد تا ساعت کار این نهاد خدماتی با سایر نهادها وادارات با بخشنامه ساعت کاری جدید ابلاغ شده ازسوی استانداری هرمزگان،هماهنگ باشد.
انتهای پیام /*

منبع: ایرنا

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید