خبر فوری
هرمزبان:استاندار هرمزگان گفت: تامین خوابگاه و ایجاد مکان های آموزشی مناسب برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در هرمزگان مصوب شده و اجرایی می شود که زیرساخت مناسبی برای تحول در حوزه آموزش و پرورش هرمزگان خواهد بود.

زیرساخت های تحول آفرینی در دانشگاه فرهنگیان هرمزگان ایجاد می شود/برنامه ریزی برای ساخت 200 مدرسه جدید توسط خیرین، بنگاه های اقتصادی و سازمان نوسازی مدارس در هرمزگان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر فریدون همتی در نشست شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان خواستار اجرای برنامه های مناسب جهت آمادگی بیشتر دانش آموزان هرمزگانی برای شرکت در آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها شد و بیان داشت: باید مشوق های مناسبی برای دانش آموزان و همچنین معلمان آنها در نظر گرفته شود تا بتوانند با انگیزه خوبی خود را برای حضور در آزمون سراسری آماده کنند.

وی ادامه داد: برای تداوم روند رو به رشد استان هرمزگان در میزان قبولی دانش آموزان در آزمون سراسری باید برنامه ریزی و حرکتی جدی داشته باشیم.

استاندار هرمزگان به نیاز مدارس مناطق مختلف هرمزگان به معلم اشاره کرد و افزود: جهت تامین معلم در استان، باید سهمیه سالیانه جذب هزار نفر معلم بومی از طریق دانشگاه فرهنگیان برای این استان در نظر گرفته شود و این افراد به استخدام آموزش و پرورش درآیند.

همتی تصریح کرد: تامین خوابگاه و ایجاد مکان های آموزشی مناسب برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در هرمزگان مصوب شده و اجرایی می شود که زیرساخت مناسبی برای تحول در حوزه آموزش و پرورش هرمزگان خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای نوسازی مدارس در هرمزگان، گفت: براساس پیگیری هایی که صورت گرفته برای نوسازی این مدارس، تعداد 100 مدرسه توسط خیرین مردمی و بنگاه های اقتصادی فعال در هرمزگان در این استان احداث می شود و طبق تفاهم نامه ای که با سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد می شود، 100 مدرسه دیگر نیز توسط این سازمان در هرمزگان ساخته می شود.

شایان ذکر است؛ در این نشست لوح سپاس وزیر آموزش و پرورش و وزیر کشور به دلیل کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان در کشور، توسط دکتر زینی وند معاون وزیر آموزش و پرورش به دکتر همتی استاندار هرمزگان اهدا شد.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید