خبر فوری

آزمایشگاه سم شناسی بوشهر با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح شد

– اخبار استانها –

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر، در ادامه سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور صبح امروز آزمایشگاه سم شناسی در بزرگترین مجتمع آزمایشگاهی جنوب کشور در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افتتاح شد.

در مراسم افتتاح این مرکز  مدیرکل استاندارد استان بوشهر با بیان اینکه این آزمایشگاه 400 مترمربع زیربنا دارد اظهار داشت: در این آزمایشگاه که یک شرکت دانش بنیان فعالیت می‌کند 157 نمونه سم محصولات غذایی و کشاورزی بررسی می‌شود.

معاون رئیس جمهور در بوشهر: شرکت‌های دانش بنیان به مرز 4000 شرکت رسید سند جامع آموزشی مبارزه با آسیب‌های اجتماعی استان بوشهر تدوین شود تاکید امام جمعه بوشهر بر اجرای‌ سریع سند بنیادین آموزش و پرورش

عبدالرحیم بهره‌مند افزود: آزمایشگاه سم شناسی در بزرگترین مجتمع آزمایشگاهی جنوب کشور در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر مستقر است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در بازدید از یکی از شرکت‌های دانش بنیان بوشهر فعال در حوزه تولید نرم افزار اظهار داشت: در راستای حمایت از فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در سراسر کشور برنامه ریزی خوبی صورت گرفته است و حمایت لازم می‌شود.

سورنا ستاری یکی از دستاوردهای مهم در انقلاب اسلامی را تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان دانست خاطر نشان کرد: فعالیت چهار هزار شرکت دانش‌بنیان در سطح کشور بخشی از دستاوردهای علمی کشور است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید