خبر فوری

بوشهر|معاون رئیس جمهور:شرکت‌های دانش بنیان به مرز 4000 شرکت رسید

– اخبار استانها –

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سورنا ستاری صبح امروز وارد فرودگاه بوشهر شد و مورد استقبال استاندار، مسئولان دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌های دانش بنیان و مراکز آموزش عالی قرار گرفت.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان بوشهر از جایگاه مهمی برخوردار است اظهار داشت: این استان در حوزه نفت، گاز، شیلات و گردشگری دارای جایگاه مهم و سرآمد در کشور است اگرچه در زمینه زیرساخت علمی و دانشگاه‌ها نوپا و جوان است.

وی، با اشاره به سفر به استان افزود: در سفر به بوشهر برنامه‌های دانش بنیان ، دانشگاه‌‌ها، پارک علم و فناوری پیگیری می‌شود که امیدوارم پس از این سفر اتفاقات خوبی  رقم بخورد تا حلاوت و شیرینی دانش در زندگی روزمره مردم فراهم شود.

ستاری با اشاره به دستاورهای علمی کشور خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در عرصه علمی و فناوری رتبه نخست منطقه است که پیشرفت در این عرصه روز افزون است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان اینکه  تعداد شرکت‌های دانش بنیان به مرز 4 هزار شرکت رسیده است گفت: شرکت‌های دانش بنیان سال گذشته 60 هزار میلیارد تومان فروش داشته‌اند که امسال  فروش  این شرکت‌ها چند برابر سال گذشته می‌رسد.

سند جامع آموزشی مبارزه با آسیب‌های اجتماعی استان بوشهر تدوین شود تاکید امام جمعه بوشهر بر اجرای‌ سریع سند بنیادین آموزش و پرورش400 میلیارد تومان برای اجرای راه‌آهن بوشهر تخصیص یافت

در سفر یک روزه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به بوشهر چند طرح علمی و دانش بنیان دانشگاه خلیج فارس از جمله مرکز نوآوری این دانشگاه افتتاح می‌شود و از چند شرکت دانش بنیان بازدید می‌شود.

بازدید از مرکز بین المللی توسعه نرم افزار خلیج فارس، ایستگاه فناوری‌های آبزیان دریایی، شرکت‌های مستقر در ساختمان پارک علم و فناوری بوشهر، اورژانس در دست ساخت هسته‌ای بوشهر ، مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و شرکت در جلسه شورای اداری استان از جمله برنامه‌های معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در سفر به بوشهر است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید