خبر فوری

امام جمعه بندرعباس : با وحدت رژیم غاصب صهیونیستی از بین می رود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،آیت الله نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه امروز بندرعباس افزود : با وحدت و هم صدایی ملت مسلمان، آمریکا از اریکه قدرت پایین آورده شده و رژیم غاصب اسرائیل هم در حال نابودی است.
وی گفت : ملت ایران با تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و با ایستادگی و حفظ وحدت و یکپارچگی و حفظ ارزش های خود نقشه های شوم استکبار را نقش بر آب کرده است.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود : امروز جمهوری اسلامی ایران در دنیا به عنوان یک الگوی اسلامی و انسانی تبدیل شده است.
آیت الله نعیم آبادی گفت: استکبار جهانی با نشان دادن چهره جمهوری اسلامی ایران به عنوان تروریست و رواج ایران هراسی تلاش می کند این حضور معنوی را به طرز دیگری جلوه دهد.
امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهادت 2 محیط بان هرمزگانی گفت: رعایت و پایبندی به قانون از طرف مردم از این حوادث ناگوار جلوگیری می کند.
آیت الله نعیم آبادی با اشاره به 12 تیر سالروز حمله ناوگان آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران گفت : این فاجعه تنها نمونه ای از حقوق بشر آمریکایی است.
وی با اشاره به روز مالیات افزود : مالیات باید بر پایه انصاف و مطابق بر دستورات اسلام گرفته شود.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان (hbref.ir/IE)

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید