خبر فوری

قدردانی استاندار هرمزگان از حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،جاسم جادری دراین پیام آورده است:مردم انقلابی، ولایتمدار و مومن استان هرمزگان بار دیگر با حضور چشمگیر در راهپیمایی روز جهانی قدس که یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی است، در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و آرمان رهایی قدس شریف حماسه ساز شدند و پایه های کاخ مستکبرین و ظالمان عالم را به لرزه درآوردند.
جادری در این پیام بیان داشته است: بی شک این حضور گسترده حافظان و مدافعان خلیج فارس که با زبان روزه در لبیک به ندای امام راحل و مقام معظم رهبری در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به صحنه آمدند و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند، به جهانیان ثابت می کند که ملت ما همچنان در راه دفاع از آرمان های اصیل انقلابی خود ثابت قدم است و به مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیست های غاصب افتخار می کند.
وی ابراز کرده است: اینجانب از آحاد و اقشار مختلف مردم شریف استان هرمزگان که در تمامی شهرستان ها و مناطق مختلف این استان حضوری گسترده و دشمن شکن را در راهپیمایی روز جهانی قدس رقم زدند قدردانی می کنم و امیدوارم به فضل پروردگار شاهد رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیست های غاصب باشیم.

انتهای پیام /

منبع: ایرنا

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید