خبر فوری

استقبال راهپیمایان روز قدس از نمایشگاه کاریکاتور هولوکاست حوزه هنری هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،رئیس حوزه هنری هرمزگان جمعه در حاشیه برپایی این نمایشگاه در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از حضور گسترده از اقشار مختلف در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار داشت: امروز بار دیگر با حضور انقلابی و حماسی مردم ، انزجار ملت های مسلمان از رژیم غاصب اسرائیل و امریکا به جهانیان نشان داده شد.
انوشیروان پیشدار با اشاره به برپایی نمایشگاه کاریکاتور هولوکاست، تصریح کرد: در این نمایشگاه آثار هنرمندان 50کشور جهان به نمایش درآمد که این آثار منتخب جشنواره بین المللی کاریکاتور هولوکاست است که اخیرا در تهران برگزار و موجب خشم رژیم صهیونیستی شد.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را استفاده از زبان و ظرفیت هنر برای بیان درد ها و رنج های مردم فلسطین و هم چنین سبعیت و خونخواری رژیم غاصب صهیونیست عنوان کرد.
این نمایشگاه که در ورودی گلزار شهدای بندر عباس محل تجمع راهپیمایان روز قدس برگزار شد، مورد استقبال مردم روزه دار و انقلابی شهربندر عباس قرار گرفت.
انتهای پیام /*

منبع: ایرنا

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید