خبر فوری

بندرپل نیازمند توسعه امکانات گردشگری

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،خواستارفرماندار بندرخمیر گفت: بخش خدمت رسانی به مسافران و گردشگری در بندرپل نیاز به توسعه و ساماندهی دارد.
وی افزود: با توجه به ورود گردشگران زیاد دراین منطقه خصوصا در ایام نوروز باید بخش گردشگری و خدمت رسانی به مسافران در بندرپل ساماندهی شود.
فرماندارشهرستان بندرخمیر گفت: ایجاد بازارچه‌های ساحلی همراه با جشن‌های بومی محلی می‌تواند مورد استقبال اهالی و مسافران در این منطقه شود که در این راستا باید با برنامه ریزی‌های مناسب انجام شود.
خواستار همچنین در خصوص راه اندازی قایق‌های تفریحی در اسکله بندرپل گفت:با توجه به اینکه بندرپل در مسیر ارتباطی شهرستان قشم قرار دارد و مسافران زیادی از این طریق عازم لافت در شهرستان قشم می‌شوند بنابراین راه اندازی اسکله تفریحی برای مسافران یکی از اقدامات مهم برای اشتغالزایی در این منطقه است.
وی از مسوولان سازمان منطقه آزاد قشم خواست نسبت به روشنایی و تجهیزاین مکان اقدام کند.
فرماندار شهرستان بندرخمیربااشاره به نواقص موجود دراین بندر افزود:تامین روشنایی دکل موجود در اسکله بندرپل، برطرف ساختن نواقص دکل مخابراتی برای تقویت آنتن دهی هرچه بهتر در این منطقه، لایروبی اسکله بندرپل برای تردد و پهلوگیری بهتر شناورها، ایجاد سکونتگاه‌ها و سرویس‌های بهداشتی مناسب، بهسازی محوطه اسکله و جاده منتهی به آن از جمله اقداماتی است که سازمان منطقه آزاد قشم باید در کمترین زمان ممکن انجام دهد.
خواستار همچنین با اشاره به همایش روز تالاب‌ها در بندر خمیر، خواستار آمادگی کامل ادارات و دستگاه‌ها برای هرچه بهتر برگزارشدن این واقعه ملی در شهرستان خمیر شد.
فرماندار خمیر، بهرامی مدیر امور بنادر و حمل و نقل سازمان منطقه آزاد قشم، اشتری رییس اداره بندر شهرستان قشم به همراه زرنگاری بخشدار مرکزی خمیر و جمعی از مسولین ادارات این شهرستان از اسکله بندر پل بازدید کردند و در خصوص مشکلات موجود و رفع آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید