خبر فوری

همایش پیاده روی خانوادگی در پارسیان برگزار شد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ محمودرضاامیاری مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان دراین همایش اظهارداشت: برای اولین بار است که پیاده روی خانوادگی بصورت پخش زنده از شبکه سوم سیما در شهرستان پارسیان برگزار شده است.

وی افزود: برای توسعه ورزش همگانی در سطح استان هرمزگان باید برنامه ریزی صحیح انجام دهیم زیرا با توجه به اینکه توسعه ی ورزش همگانی یکی از برنامه های اصلی و مهم وزارت ورزش و جوانان در سراسر استانهای کشور است و بر همین اساس ما برنامه ریزی کردیم که در تمامی نقاط استان در شهرها، بخش ها و روستاها برنامه های ورزش همگانی همانند پیاده روی خانواده،دوچرخه سواری و کوهپیمایی را برگزار نماییم.

فرماندار پارسیان در این مراسم در جمع مردم شهرستان اظهارداشت:همایش پیاده روی خانواده با حضور اقشار مختلف مردم و با هدف تقویت روحیه ورزشی، وحدت و سلامتی با حضور بیش از ۱۲ هزار نفر پارسیانی برگزار و مورد استقبال خوبی قرار گرفت.

وی ادامه داد:در این همایش که از میدان انقلاب اسلامی آغاز و تا پارک شهروند ادامه داشت شهروندان پارسیانی مسیر دو کیلومتری را پیمودند که پس از آن به قید قرعه جوایزی نفیسی به شرکت کنندگان اهدا شد.

میرزاد بیان داشت:یک دستگاه خودرو پراید نیز بعنوان جایزه ویژه در نظر گرفته شده بود که به قید قرعه به برنده خوش شانس اهدا شد.

در حاشیه این همایش علاوه بر اجرای موسیقی محلی و زنده ورزشکاران نیز به اجرای حرکات ورزشی پرداختند.

لازم به ذکر است همایش پیاده روی خانوادگی پارسیان برنامه "صبح و نشاط"پخش زنده از شبکه سوم سیما با حضور امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان،کمانه نائب رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی ،حجت الاسلام والمسلمین میرزایی امام جمعه، میرزاد فرماندار ، شریفی نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی، و جمعی از مسئولین محلی و حضورپرشورو باشکوه مردم شهرستان در دی ماه ۹۷برگزارشد.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید