خبر فوری

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان از بیمارستان امام علی (ع) رودان بازدید کرد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر ایرج حیدری در جریان سفر به شهرستان رودان  در شرق استان پس از برگزاری جلسه شورای اداری این شهرستان با رویکرد اقتصاد مقاومتی با حضور نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل دستگاه های اجرایی با حضور در بیمارستان امام علی(ع) این شهرستان از بخش های مختلف آن بازدید کرد.

دکتر حیدری در جریان این بازدید از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات آن با توصیحات مسئولان شهرستان قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان همچنین در جریان این بازدید از برخی بیماران این بیمارستان عیادت و در جریان روند خدمات رسانی به آنها قرار گرفت.

دکتر حیدری در جریان این بازدید گفت: مشکل سی تی اسکن بیمارستان شهرستان رودان به زودی با پیگیری دانشگاه علوم پزشکی استان مرتفع می شود.

وی افزود: تقویت نیروی انسانی بیمارستان امام علی (ع) رودان و سایر مراکز درمانی شهرستان موضوع مهم دیگری است که باید در دستور کار مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گیرد.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید