خبر فوری

عملیات اجرایی سه طرح آموزشی در پارسیان آغاز شد/ افتتاح مرکز مشاوره خانواده

به گزارش هرمزبان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، موسی دادی زاده سرخایی در حاشیه آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری این طرح ها، اظهار داشت: برای این تعداد پروژه مشارکتی خیری که شامل عملیات اجرایی مدرسه سه کلاسه متوسطه روستای عمانی، دبستان شش کلاسه روستای بوچیر و توسعه دبستان هشنیز است در مجموع 30 میلیارد ریال هزینه و 300 دانش آموز از فضای آموزشی استاندارد بهره مند خواهند شد.

وی اضافه کرد: این تعداد پروژه خیری مشارکتی با تمهیدات بکار گرفته شده در کمتر از یکسال به بهره برداری خواهند رسید و به زیر ساخت های آموزشی شهرستان پارسیان اضافه خواهند شد.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان همچنین یادآور شد: با آغاز این طرح ها در مجموع عملیات اجرایی 20 مدرسه ظرف یک ماه اخیر در استان آغاز شده است که با تکمیل این طرح ها شاهد کاهش آمار مدارس تخریبی و تحول در زیر ساخت های آموزشی مدارس استان خواهیم بود.

دادی زاده حرکت خداپسندانه خیرین نیکوکار، نمایندگان خیر و تلاش مجموعه نوسازی مدارس را ستود و بیان داشت: روند توسعه زیر ساخت‌های آموزشی با مشارکت خیرین نوع دوست و نگاه ویژه دولت سرعت گرفته است و در آینده شاهد تداوم این نهضت خواهیم بود.

وی در پایان از همراهی فرماندار، اﺋمه جمعه، شوراها و همچنین معاون مشارکت های مردمی نوسازی مدارس استان تقدیر و اظهار امیدواری کرد با سرعت گرفتن توسعه زیر ساخت ها بتوانیم در تامین فضاهای آموزشی استاندارد که مقدمه رشد شاخص های آموزشی و تربیتی برای دانش آموزان استان است، گام های بلندی را برداریم.

غبار روبی مزار شهدای گمنام، دیدار با اﺋمه جمعه و فرماندار شهرستان و شرکت در همایش مدیران مدارس از برنامه های سفر یکروزه مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان به شهرستان پارسیان بود.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید