خبر فوری

افزایش کیفیت علمی در مدارس هرمزگان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،موسی دادی زاده مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: کیفیت علمی در مدارس استان افزایش یافته است.
وی افزود: براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، هرمزگان در سه سال گذشته موفق شد در زمینه کنکور از رتبه ۲۳ به ۱۷ ارتقاء یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: تلاش ما بر این است که در کنکور سال تحصیلی آینده، رتبه استان هرمزگان را از ۱۷ به شانزده ارتقاء دهیم.
موسی دادی زاده توسعه عدالت آموزشی را از اهداف سال تحصیلی ۹۷-۹۸ عنوان کرد.
وی گفت: تاکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و راهکار‌های ارائه شده در این سند و سند برنامه ششم توسعه و اجرای برنامه درس ملی از دیگر طرح‌ها و برنامه‌های آموزش و پرورش هرمزگان در سال تحصیلی ۹۷-۹۸ است.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: استفاده از مشارکت سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی و مردم نهاد، خیران مدرسه یار و مدرسه ساز در امور آموزش و پرورش از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

وی به برگزاری مسابقات ملی فوتبال به میزبانی بندرعباس اشاره کرد و گفت: این مسابقات که از ششم دی ماه آغاز شده تا ۱۳ این ماه با حضور ۲۶ تیم از استان‌های کشور در حال برگزاری است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید