خبر فوری

مشخص شدن تکلیف خریداران بلاتکلیف خودرو در ابلاغیه افزایش قیمت‌ها

– اخبار اقتصادی –

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، در طول چند ماه اخیر داستان تکراری تأخیر در تحویل خودروهای خریداری شده برای مشتریان مشکلات زیادی را به وجود آورده است. از یک طرف خودروساز به بهانه اعمال افزایش قیمت‌ها تمایلی به تحویل خودروها در زمان مقرر به مشتریان ندارد از طرف دیگر هم مشتریان خواستار تحویل خودروهای ثبت نامی خود هستند اما کسی به اعتراضات آنها توجه نمی‌کند و فقط در این شرایط شاهد تجمع خریداران روبه روی شرکت‌های خودروساز هستیم.

 البته اخبار های مختلف در اعلام قیمت‌های جدید هم بلاتکلیفی خریداران خودرو را در تحویل محصولات خود بیشتر از گذشته کرده است. عمده خریداران امروز با این پرسش روبه رو هستند که با چند ماه تأخیر هنوز خودروهای پیش خرید شده را تحویل نگرفته‌اند حال  با اعمال قیمت‌های جدید چرا باید هزینه بیشتری را به خودروسازان پرداخت کنند مگر نه اینکه خودروساز در تحویل خودرو بد قول بوده چرا مشتریان باید تاوان این موضوع را با پرداخت هزینه بیشتر پرداخت کنند.

در جدیدترین اخبار گویا قرار است در غالب ابلاغیه اعمال افزایش قیمت‌ها تکلیف خریداران بلاتکلیف خودرو هم مشخص شود به نحوی که آن دسته از خریدارانی که زمان تحویل خودروهای آنها در بخش خودروهای پر تیراژ قبل از  شهریورماه 97 هست تحویل خودروهای آنها با قیمت های قبلی انجام خواهد شد اما آن دسته از خریداری که تحویل خودروهای آنها بعد از شهریور ماه97 است محصولات خود را با قیمت‌ها جدید و البته ضمن محاسبه سود تأخیر و مشارکت تحویل می‌گیرند.

قیمت خودرو امروز 1397/10/09| افزایش 1 تا 2 میلیون تومانی قیمت‌هاتولید خودرو و لوازم خانگی در مهرماه منفی شد + جدولارسال دستورالعمل تعیین قیمت خودروهای انحصاری به رئیس جمهور + نامهافزایش 10 درصدی عوارض واردات خودرو در لایحه بودجه 98 / ردیف درآمدی حذف شدقیمت خودرو امروز 1397/10/04|پژوپارس 70 میلیون تومان شد

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید