ملی‌پوش قایقرانی معلولان: تداوم تعطیلی اردوها به قایقرانان لطمه می‌زند

اسلام جاهد در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: بعد از بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان مدت 2 ماه است اردوی تیم ملی قایقرانی معلولان تعطیل شده و این مساله شرایط سختی را برای کسانی که در شهرستانهای خود امکان تمرینات آبی را ندارند، ایجاد کرده است. من در این مدت سعی کردم در بندرعباس و جزیره قشم علاوه بر تمرینات بدنسازی که بیشتر در قالب استقامت، سرعت و کار با وزنه است، از تمرینات قایقرانی نیز دور نباشم و زیر نظر  سرمربی تیم ملی تمرینات خود را پیگیری می‌کنم و گزارش کارکرد خود را در پایان هر هفته به او اعلام می‌کنم. البته چون چنین شرایطی برای سایر قایقرانان معلول برای انجام تمرینات آبی وجود ندارد، قطعا تداوم تعطیلی اردوها در دریاچه ورزشگاه آزادی می‌تواند از بعد آماده‌سازی به آنها لطمه بزند.

وی گفت: امسال عزم خود را جزم کرده‌ام تا با انجام تمرینات پرفشار و سنگین ابتدا خود را برای کاپ جهان لهستان که اردیبهشت سال آینده برای کلاس‌بندی نهایی در رشته کایاک و کانو برگزار می‌شود، آماده کنم. البته این اعزام بستگی به نظر مسوولین فدراسیون قایقرانی دارد که شرایط اعزام را برای ورزشکاران فراهم کنند یا خیر؟ همچنین بعد از کاپ جهانی برای کسب سهمیه ورودی بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو مردادماه در مسابقات قهرمانی جهان مجارستان شرکت خواهم کرد که سعی دارم در این رقابت قدرتمند ظاهر شوم و سهمیه بازیهای پارالمپیک 2020 را کسب کنم.

عضو تیم ملی قایقرانی معلولان اضافه کرد: امیدوارم مسوولین فدراسیون شرایط اعزام قایقرانان به لهستان را فراهم کنند که هم یک محک و ارزیابی خوبی برای قایقرانان است و هم فرصتی است برای کلاس‌بندی نهایی تا در شرایط بهتری قایقرانان خود را برای قهرمانی جهان مجارستان آماده کنند.

جاهد در پایان تحت پوشش قرار گرفتن قایقرانی معلولان توسط فدراسیون قایقرانی را اقدامی مناسب و به نفع قایقرانان معلول عنوان کرد و گفت: با این ادغام دیگر دغدغه‌ای برای برپایی اردوها، اعزام‌ها و مشکل محل تمرین نخواهیم داشت و از هر نظر تحت حمایت فدراسیون قایقرانی خواهیم بود.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید