خبر فوری

سید حسین فاطمی: برگزاری کلاس‌های آموزش کارآفرینی در قالب طرح اوقات فراغت تابستان در بندرلنگه

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،سید حسین فاطمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام علی (ع) از برگزاری کلاس‌های طرح اوقات فراغت تابستان با همکاری بسیج هنرمندان، بسیج سازندگی، شهرداری، اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان بندرلنگه خبر داد.

وی با اشاره به شعار سال مبنی براقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل، افزود: برای تحقق این شعار، درقالب طرح اوقات فراغت تابستان برگزاری کلاس‌های آموزش صنایع دستی را در کنار فعالیت‌های فرهنگی وهنری برای عموم مردم درسنین مختلف ویژه این ایام درنظر گرفته‌ایم.

فرمانده سپاه بندرلنگه با اشاره به اینکه آموزش و مشاوره صحیح لازمه اشتغالزایی است، تصریح کرد: با تفاهمی که با اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بعمل آمد در این طرح، برگزاری کلاس‌های آموزش کارآفرینی و اشتغالزایی نیز پیش بینی شده است.

فاطمی اضافه کرد: میتوان گفت تعامل بسیار خوبی بین سایر دستگاه‌های متولی اوقات فراغت در بندرلنگه شکل گرفته است و همچنین با تفاهمی که با کمیته امداد بندرلنگه درخصوص برگزاری این طرح داشته ایم خانوادهای تحت پوشش این نهاد هم میتوانند در این کلاس‌ها شرکت خواهند داشت.

وی گفت: بسیج سازندگی نیز با همکاری اداره جهاد کشاورزی کلاس‌های آموزش صنایع تبدیلی وخرد را همراه با طرح های اقتصاد مقاومتی درقالب عرصه‌های بومی موجود این منطقه برگزار می‌کند و این آموزش‌ها و آموزش صنایع دستی گامی برای ورود به ایجاد مشاغل خانگی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه با بیان اینکه بیش از 10رشته صنایع دستی بومی دراین کلاس‎ها آموزش داده می شود عنوان کرد: در پایان این دوره‌های آموزشی که با همکاری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری شهرستان بندرلنگه برگزار می‌شود گواهی معتبر این سازمان نیز پس از آزمون‌های مربوط به هنرجویان ارائه می‌گردد.

فاطمی گفت: برگزاری کلاس‌های فرهنگی وهنری که از دیگر برنامه‌های طرح اوقات فراغت تابستان است با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بندرلنگه برگزار خواهد شد.

وی درپایان با تشکر از مجموعه شهرداری وشورای اسلامی بندرلنگه به جهت همکاری دربرگزاری این طرح گفت: جا دارد ازسایر ادارات که با این طرح همکاری لازم را بعمل آورده اند قدردانی کرد؛ علاقه‌مندان میتوانند جهت ثبت نام دراین کلاس‌ها تا تاریخ شانزدهم تیرماه به دفتر بسیج هنرمندان بندرلنگه واقع در فرهنگسرای گوهر مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید