خبر فوری

بهروز اکرمی: دولت از مراکز توانمندسازی و جامعه پذیری بهبود یافتگان اعتیاد حمایت جدی خواهد کرد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،بهروز اکرمی یکشنبه در مراسم افتتاح دو شرکت تعاونی بهبود یافتگان از اعتیاد در بندرعباس اظهار داشت: با راه اندازی مراکز توانمندسازی و جامعه پذیری بهبودیافتگان اعتیاد، بذر امید در دل بهبودیافتگان جوانه خواهد زد و بازگشت آنان به بدنه اجتماع و استفاده از استعدادهای آنان، باعث تقویت روحیه خودباوری آنان وپذیرش اجتماعی خواهد شد.
وی با تاکید بر فراهم کردن زمینه اشتغال برای این افراد، افزود: برای اشتغال بهبود یافتگان از اعتیاد باید اهداف و برنامه هایی تعریف و اجرایی شود تا از بازگشت آنها به چرخه اعتیاد جلوگیری شود.
اکرمی واگذار کردن بخشی از فعالیتهای خدماتی شهرداری به تعاونی های بهبود یافتگان از اعتیاد را از جمله اقداماتی ذکر کرد که می تواند در راستای حمایت از آنان صورت پذیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تاکید کرد: با حمایت و نظارت ویژه دولت و همدلی مردم از معتادان بهبود یافته، از گرایش دوباره آنان به سمت اعتیاد جلوگیری می شود.

منبع: ایرنا

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید