خبر فوری

توزیع سبوس گندم بین دامداران هرمزگانی

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،غلام سالاری مدیر عامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی کشاورزی دامداران هرمزگان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۶ هزار و ۷۰۰ تن سبوس گندم بین دامداران هرمزگانی توزیع شده است.

وی ارزش این میزان سبوس را ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.

مدیر عامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی کشاورزی دامداران هرمزگان گفت: ماهیانه بیش از ۷۵۰ تن سبوس با قیمت هر کیلوگرم ۵ هزار و ۳۵۰ ریال بین دامداران این استان توزیع می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی کشاورزی دامداران هرمزگان گفت: این سبوس‌ها با قیمت یارانه‌ای و با همکاری معاونت امور دام جهاد کشاورزی هرمزگان برای خوراک دام در اختیار دامداران قرار می‌گیرد.

چهار شرکت تعاونی کشاورزی دامداران با بیش از ۴۰۰ نفر دامدار عضو اتحادیه دامداران هرمزگان هستند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید