خبر فوری

با «کبوتر» بله محتوای کانال تلگرامی خود را منتقل کنید

کبوتر بله را به پرواز دربیاوریدبه گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پیام رسان بله، اپلیکیشنی است که علاوه بر داشتن امکانات یک شبکه اجتماعی از قبیل ارسال پیام، ارسال تصویر، ویدئو و صوت، تشکیل گروه یا کانال و… ، دارای ویژگی‌هایی است که با استفاده از آن می‌توانید کارهای مربوط به امور بانکی را نیز انجام دهید. این اپلیکیشن به تازگی یک بروزرسانی جدید ارائه کرده است.

برای این که بتوانید محتوای تلگرام خود را به بله انتقال دهید، کافیست «کبوتر» بله را به پرواز دربیاورید! کبوتر بله واسطه شما میان تلگرام و بله است.

برای این که بتوانید این کار را انجام دهید باید محتوای خود را به بات «کبوتر بله» در تلگرام بفرستید و به‌راحتی و با سرعت در «بله» تحویل بگیرید. در این صورت، دسترسی راحت‌تر و سریع‌تری به محتوای خود خواهید داشت.

این ابزار فعلاً برای انتقال محتوا از پیام‌رسان تلگرام فعال شده و به زودی بازوی آن در دیگر پلتفرم‌ها نیز معرفی می‌شود. برای فعال‌کردن «کبوتر بله» روشی که در ادامه آمده را انجام دهید:

1- در تلگرام به آی‌دی https://t.me/kabootarebale پیام دهید و آن را به مخاطبان خود اضافه کنید.

2- پیام یا فایل مورد نظر را به این بازو ارسال یا فوروارد کنید.

3- «کبوتر» پیام یا فایل شما را در بله تحویل می‌دهد.

کبوتر بله را به پرواز دربیاورید

بیشتر بخوانید: دانلود پیام رسان بله 3.26؛ به همراه نسخه دسکتاپ

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید