خبر فوری

پرداخت تسهیلات به ۵۵۰ طرح اشتغازایی روستایی در هرمزگان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،محمدعلی سلیمی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲ هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در هرمزگان پرداخت شده است.

وی افزود: این تسهیلات برای ۵۵۰ طرح اشتغالزایی روستایی در هرمزگان پرداخت شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان افزود: پرداخت تسهیلات توسعه اشتغال روستایی با هدف رفع مشکل بیکاری در مناطق روستایی از راهکار‌های توسعه متوازن کشور و راهی برای مهاجرت معکوس روستاییان از شهر‌های پرجمعیت به محل سکونت قبلی خود است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار مشاغل خانگی به دستگاه‌های استان و هزار میلیارد ریال نیز اعتبار به نهاد‌های حمایتی همچون کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید اختصاص داده شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید