تسهیل صدور پروانه کسب در بشاگرد/ صدور ۶۲ فقره پروانه کسب

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،علی زارعی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بشاگرد گفت: از ابتدای سال تا کنون ۶۲ فقره پروانه کسب دراین شهرستان صادر شده است.
وی افزود: این تعداد پروانه کسب در ۳۰ رسته صنفی در سال ۹۷ صادر شده است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بشاگرد گفت: از ابتدای سال ۹۷ و بر اساس ماده ۲۷ و ۲۸ قانون نظام صنفی واحد‌های بدون پروانه کسب مجبور به گرفتن پروانه کسب شدند که منجر به صدور ۶۲ فقره پروانه کسب شد.
علی زارعی افزود:از ۱۲ بهمن سال ۹۶ اصناف بشاگرد مستقل شده و با یک اتحادیه سوپرلبنات کار خود را آغاز کرد و در حال حاضر در تمامی رسته‌های صنفی پروانه کسب صادر می‌کند؛ و‌ی گفت:: پیش ازاین شهروندان بشاگرد برای گرفتن پروانه کسب به شهرستان جاسک مراجعه می‌کردند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بشاگرد گفت: اکنون در شهرستان بشاگرد برای ۱۰۴ رسته صنفی که در سامانه ایرانیان اصناف تعریف شده است پروانه کسب صادر می‌شود.

ازابتدای سال تا کنون بیش از سه هزار پروانه کسب صنفی در هرمزگان صادر شده است.

هرمزگان بیش از ۳۹ هزار واحد صنفی دارد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید