خبر فوری

حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان در نماز جمعه اهل سنت بندر خمیر

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ وی افزود : در کنار شکر گزاری توسعه ذهنی هم باید توسعه پیدا کند و مسئولین باید نسبت به مطالبات مردم پاسخگو باشند

داریوش باقرجوان  خاطرنشان کرد : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با توجه به ماموریت ذاتی خود در هر نقطه از استان و کشور وظیفه  و مسئولیت دارد حضور داشته و به مردم شریف خود خدمات رسانی کند .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در مورد  دوبخش حمل و نقل و راهداری بیان داشت : در حوزه راهداری محورهای مواصلاتی اصلی ، فرعی و شریانی معمولا مسیرهایی هستند که مردم استفاده می کنند و بعضأ هم ممکن است نابسامانی هایی وجود داشته باشد که وظیفه همکاران در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای خدمت رسانی و نگهداری از این راهها است .

این مقام مسئول اضافه کرد : در آینده نه چندان دور ساخت راههای روستایی نیز یکی دیگر از وظایفی است که باید به او بپردازیم و ساخت آن بر عهده ای مجموعه خواهد بود .

داریوش باقرجوان  در ادامه سخنان خود به حوزه حمل و نقل اشاره کرد و گفت : حمل نقل به نوعی بهره بردار این زیرساختها است و این محورها بخش بسیار مهمی در استان هرمزگان و شهرستان بندرخمیر که مسیر اصلی ترانزیتی شرق به غرب و شمال به جنوب که مزیت بسیار مهمی را در حوزه سرمایه گذاری و اشتغال ایجاده کرده و این این اداره کل آماده خدمات رسانی به مردم عزیز است .

وی افزود : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در بخش حمل و نقل ، مراکز معاینه فنی و مجتمع های خدمات رفاهی و الگوی جدید ایجاد شده با عنوان بازارچه های بین جاده ای زمین هایی جهت بهره برداری این مراکز را شناسایی  کنیم که متقاضیان می توانند با عرضه محصولات فرهنگی و سنتی مربوط به هر شهرستان که قطعا می تواند جلوه و نماد خوبی داشته باشد همکاری لازم را داشته باشیم .

وی با اشاره به اینکه می توانیم در مسیرهای ساحلی جاذبه های بسیار خوبی را بوجود بیاوریم از متقاضیان سرمایه گذار خواست اگر علاقمند هستند می توانند به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هر شهرستان مراجعه کنند و و تقاضای خور را ثبت کنند و مطمعنا این مجموعه آمادگی کامل در جهت آماده سازی  زمینه از منابع تجهیز آماده و در اختیار این عزیزان قرار دهد

مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده ای گفت : در زمینه اشتغال به نوعی با جدیت پیگیری کنیم تا جوانان در این مزیت سهیم و از محبت های الهی که در این استان وجود دارد به خوبی استفاده کنند .

داریوش باقرجوان در ادامه از عزیزانی که در حوزه ایمنی جاده ها همکاری می کنند تشکر کرد و به آیه 32 سوره مائده اشاره کرد و گفت : هر کسی که انسانی را از مرگ رهایی بخشد ، چنان است که گویی همه مردم را زنده کرده است از رانندگان خواست رعایت مسائل ایمنی را مد نظر قرار دهند .

گفتنی است این مقام مسئول بعد از سخنرانی خود در نماز جمعه شهرستان بندرخمیر به درخواست ها و سوالات مردمی پاسخ داد که یکی از این خواسته روکش آسفالت محور میدان سپاه تا بیمارستان این شهرستان بود که به زودی این امر محقق میگردد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید