خبر فوری

شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندر خمیر برگزار شد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان ، حجت الاسلام کاظم قنبری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  و دبیر شورای فرهنگ عمومی ضمن تاکید بر مشارکت همه دستگاه ها در برنامه های اعیاد شعبانیه گفت : اعیاد شعبان و در راس آن ولادت امام زمان (عج) از مهمترین اعیاد مردم ایران اسلامی و شیعیان جهان می باشد که با مشارکت گسترده مردم  برگزار  می شود .

وی افزود : برنامه های متعددی برای اجرا پیشنهاد شده است که پس از تصویب با مشارکت همه دستگاه ها اجرا خواهد شد.

در ادامه ، حجت الاسلام و المسلمین  صفایی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی در خصوص جایگاه شورای فرهنگ عمومی و اهمیت اعیاد شعبانیه عنوان کرد : عید نیمه شعبان که مقارن  با ولادت با سعادت امام زمان (عج) است از اهمیت زیادی برخوردار است که باید این روز با شکوه همراه با برنامه های مختلف باشد.

وی افزود : در ایام ماه مبارک رمضان نیز  برنامه های متنوع و مختلفی باید در سطح شهرستان برگزار شود از جمله جمع خوانی قرآن کریم که از شبکه استانی نیز پخش می شود.

محمد ملایی فرماندار و رئیس شورای فرهنگ عمومی عنوان کرد : در مذاهب اسلامی از نیمه شعبان با عظمت یاد شده  و دارای جایگاه ویژه ای است .

وی بیان کرد : شورای فرهنگ عمومی یک وظیفه و رسالت خاصی بر عهده دارد که با توجه به هجمه های فرهنگی که از طرف دشمنان انقلاب و نظام وجود دارد یکی از راه های مقابله با آن شناخت  فرهنگ ایرانی و اسلامی  و غنی کردن این فرهنگ است که شورای فرهنگ عمومی و اعضاء در این خصوص باید اقدامات و برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید