اختصاص 250 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه فضاهای گلخانه ای هرمزگان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان ، علی اشرف منصوری در حاشیه بازدید از طرح شهرک گلخانه ای منطقه شمیل بندرعباس افزود : این طرح در مساحت 52 هکتار با  اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان که از منابع استانی تامین شده است و با پیشرفت فیزیکی 70 درصدی در حال اجرا می باشد.

وی بررسی  ظرفیت های استان در حوزه شیلاتی و کشاورزی را از مهمترین اهداف سفر خود به هرمزگان برشمرد و اظهار داشت : در این سفر بازدیدی  از طرح پرورش ماهی در قفس  منطقه چارک داشتم که با توجه به ظرفیت های شیلاتی استان موضوع ایجاد شهرک های شیلاتی را در دستور کار قرار دادیم .

این مقام مسئول گفت : مقرر شد سازمان جهاد کشاورزی با همکاری اداره کل شیلات استان کار شناسایی عرصه ها و مطالعات طرح را با هدف ایجاد شهرک های شیلاتی در استان انجام دهند.

اشرف منصوری با اشاره نشست ایشان با استاندار هرمزگان، فریدون همتی، افزود: استاندار هرمزگان با تشریح وضعیت کنونی منابع آبی کشور و مشکل اشتغال از ایجاد شهرک های گلخانه ای در استان استقبال کردند .

وی ادامه داد : استاندار هرمزگان  حمایت خود را از توسعه فضا های گلخانه ای در استان اعلام کردند و این نشان از توجه ویژه مسئولین استان به موضوع مدیریت منابع آبی ، تولید محصول سالم و اشتغال می باشد.

اشرف منصوری افزود : در هر جایی از استان که امکان تامین آب وجود داشته باشد هیچ گونه محدویتی برای ساخت شهرک های گلخانه ای وجود ندارد.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید